Reklama! Google Adwords įrankių pagalba

Reklama! Google Adwords įrankių pagalba
sukūrė

Nors internete gana daug raktažodžių paieškos programų, tai daugiau menas nei mokslas. Geriausias būdas pradėti nuo tų, kurie akivaizdūs ir ypač aktualūs svetainės turiniui t. y. informacijai, parduodamai prekei ar paslaugai. Turint tokius raktažodžius, likęs procesas taps lengvesniu. Kita svarbi raktažodžių grupė yra terminai, kurie naudojami aprašyti dalykus panašius, bet nebūtinai aprašomus svetainėje. Pavyzdžiui, jei raktinis žodis yra „SEO optimizavimas“, susijęs terminas galėtų būti „paieškos sistemos marketingas“. Šie terminai stiprins svetainę, kai bus įtraukiamos vidinės bei išorinės nuorodos (dvipusė reklama). Rasti raktažodžius susijusius su svetainės terminais arba iš raktažodžių sąrašo, galima naudojant „Google AdWords“ raktažodžių įrankį.
„Google AdWords“ įrankis skirtas reklaminių vietų pagal raktažodžius paieškai, bet jis taip pat puikiai tinka raktažodžių tyrimui ir išaiškinimui. Įrankis nustato paieškos kiekį specifiniam žodžiui ar frazei. Tačiau dažnai gaunamas klaidingas rezultatas vien tik todėl, kad nemokama ar nesugebama panaudoti skirtingų programos paieškos filtrų.
Labai svarbu, ieškant raktažodžio ar frazės, nustatyti tinklapio kalbą ir regioną, nes kitu atveju bus gaunami duomenys tik nurodyta kalba iš pažymėtos valstybės ar šalies. Tuo atveju jei veikla vykdoma kitoje šalyje, įjungus papildomą paiešką galima teritoriją ar kalbą patikslinti. Pažymėjus „Match Types” gaunamas tikslus užklausų kiekis tam tikram regionui.
Filtras „Frazė“ (angl. Phrase) parodo, kokiuose išsireiškimuose (frazėse) šis žodis naudojamas. Jei reikalinga tiksli informacija, kiek paieškų atliekama būtent konkrečiam žodžiui, visada naudojamas pažymėtas tikslus (angl. Exact) langelis. Kadangi kai kurie terminai ieškomi globaliu mastu, „Google“ diferencijuoja paiešką į globalią paiešką ir lokalią (vietinę) paiešką. Globali paieška suprantama kaip paieška visame pasaulyje per paskutinius 12 mėnesių.
Antraštės aprašymas – tai antraštės santrauka, kurioje turi būti raktažodžių frazė. Ta pati frazė turi būti panaudota antraštėje ir aprašyme.
Puslapio turinys yra labai svarbi paieškos sistemų optimizavimo dalis. Daugelis paieškos variklių, tokių kaip „Google“, išskiria turinio tekstą juostele ir naudoja jį ne tik paieškos rezultatuose, bet naudoja svetainės subjekto bei objekto nustatymui, nustato kokie žodžiai ar frazės naudojamos dažniausią puslapį nustatant, kurie žodžiai ir frazės naudojami labiausiai, ir priskiria puslapio temą. Tokiu būdu „Google“ atranda tinkamiausius puslapius paieškos rezultatams pateikti. Turinio rašytojas kiekviename puslapyje turi įterpti raktažodžius. Raktažodžių tema turi eiti per antraštinę dalį, aprašymą, raktinius žodžius, santrauką, turinį, nuorodas ir pavadinimą. Raktažodžių temos pritaikymui, reikia laikytis individualių raktažodžių, skirtų būtent tam puslapiui.
Kiti raktažodžių elementai gali būti įtraukti į navigaciją, naujienų antraštes, dienoraščių antraštes, išorines nuorodas ir reklamą. Kai tai suderinama su „meta“ pavadinimu, aprašymu ir raktažodžiais, atitiktis paieškos sistemų rezultatams padidėja ir svetainė bus rodoma paieškos rezultatų puslapyje aukščiausioje vietoje.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *