Tinklalapių dizainas

Tinklalapių dizainas
sukūrė

Tinklalapių dizainas – viena iš svarbiausių interneto svetainės dalių. Labai svarbu, kad grafinis apipavidalinimas būtų patrauklus, gerai pristatantis įmonę ar projektą bei padedantis lengvai įsisavinti informaciją.
Prieš kuriant internetinę svetainę, reikia turėti kuriamos svetainės viziją. Interneto tinklalapio išvaizda yra vienas svarbiausių kriterijų siekiant pritraukti lankytojus bei atspindėti tinkamą įmonės įvaizdį internete.

Pagrindiniai tinklalapių dizaino darbų etapai:

 idėjos ieškojimas;
 firminio stiliaus kūrimas (logotipas ir kt.);
 grafinis sprendimas (dizaino paišymas);
 baigiamasis etapas (dizaino tvarkymas).

Firminis stilius – įmonės veidas, pagal kurį įmonė vėliau atpažįstama (logotipas, firminiai blankai, vizitinės kortelės, plakatai, kalendoriai, pakuotės ar suvenyrai). Firminis stilius – įsimintinas, originalus, klientui patrauklus ir atitinkantis įmonės tikrąjį veidą, išskiriantis ją iš konkurentų masės. Logotipas – tai grafinis kompanijos atspindys, išskiriantis ją iš konkurentų, sukurtas greitam atpažinimui. Logotipas ir firminis stilius, tai kompanijos bei produkto rinkodaros dalis.

Interneto svetainės firminis stilius nesusideda vien iš logotipo, tai viso tinklapio idėjinis turinys. Įmonei interneto svetainė, tai tarsi jos vizitinė kortelė, o firminis stilius tai balsas internete, spaudoje ir visuomenėje. Dizaineriai gali padėti ir parinkti originalų spalvų, šriftų, grafikos elementų derinį, pagal kurį klientas susidarys teigiamą įspūdį apie įmonę ir siūlomus produktus.

Internetinės svetainės dizainas yra įmonės veidas internete. Neretai kuriant svetainę persistengiama, siūlomas prekes ir paslaugas užgožia animacija ir per didelis informacijos kiekis, kuriame vartotojas neretai pasiklysta. Svetainės kūrėjo tikslas turėtų būti sukurti unikalų svetainės dizainą, kuris atitiktų darbo specifiką, aiškiai suprantamą ir valdomą bei patraukiančią vartotojo akį. Papildomi moduliai turi padėti lengviau užmegzti ryšį tarp įmonės ir vartotojo. Internetinės svetainės tinklalapio turinys turi būti paruoštas taip, kad būtų tinkamai atvaizduojamas visose internetinėse naršyklėse būtent taip, kaip reikia. Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms turėtų pritraukti daugiau lankytojų į tinklalapį.

Reklaminis skydelis (angl. banner) – reklaminis plotas internetinėje svetainėje su reklamuojama vaizdine medžiaga. Reklamjuostės yra gražus paveiksliukas ar animacija, su nuoroda į reklamuojamą internetinę svetainę ar produkto išsamesnį aprašymą.

Skydelio efektyvumas: atlikta daugybė tyrimų, įrodančių, kad kuo didesnis skydelio plotas, tuo didesnį poveikį jis turi prekės ženklo reklamai. Šiuolaikinėmis „Flash“ technologijomis sukurtos „SkyScraper“, „Billboard“ ir kitų formatų reklamjuostės, leidžia reklamos užsakovams sukurti papildomą turinį ir interaktyvumą, neperžengiant standartinių reklamjuosčių rėmų.

Programavimas apjungia meno, fundamentalių mokslų ir inžinerijos elementus. Siaurąja prasme programavimas suvokiamas kaip kodavimas – vieno ar kelių, tarpusavyje susijusių algoritmų realizavimas viena iš programavimo kalbų.

Gerai suprogramuotas interneto tinklalapis yra funkcionalus ir patogus tiek lankytojui, tiek klientui. Šiuolaikiško tinklalapio galimybės yra lengvai išplečiamos, o informacija jame keičiama greitai ir paprastai.

Didelis projektas turi būti apgalvotas ypač kruopščiai. Svetainės kūrėjo užduotis – suderinti dizainą ir programavimo sprendimus, atsižvelgiant į tinklalapio tobulinimo bei plėtotės galimybes. Svetainė turi būti originalus, modernus, dinamiškas ir estetiškai patrauklus tinklalapis.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *